رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مسیر شکوفایی فرهنگی اسلام آباد غرب را امسال باشعار اسلام آبادغرب نامزد دریافت پایتخت کتاب ایران طی خواهیم کرد.

اسلام آباد غرب در مسیر شکوفایی فرهنگیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با همکاری و همراهی نهاد‌های فرهنگی امسال اسلام آبادغرب یکی از نامزد‌های نهایی پایتخت کتاب ایران خواهد بود.

 خسرو تمری به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان داشت: سال گذشته با همکارس اداره آموزش و پرورش و مجموعه ادارات و نهاد‌ها گام‌های موثر وارزشمندی را برداشتیم و شعار اسلام آباد در  مسیر پایتخت کتاب ایران را محقق نمودیم.

وی افزود: خوشبختانه این اقدامات ارزشمند باعث شد اسلام آبادغرب هم در جام باشگاه‌های کتابخوانی و هم در پایتخت کتاب جزء شهر‌های برتر کشور شود و این مسیر را در سال ۹۸ نیز با شعار اسلام آبادغرب نامزد دریافت پایتخت کتاب ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

خسرو تمری افزود:  توسعه فرهنگ مطالعه نیز به عنوان برنامه های فرهنگی برای امسال هم در دستور کار است و به علاوه اینکه برنامه های دیگری نیز برای  ترویج فرهنگ کتابخوانی در نظر گرفتیم  افزایش سرانه مطالعه  نیازمند برنامه بلند مدت است  تا بتوانیم  این فرهنگ  را در نسل های آینده نهادینه کنیم.

انتهای  پیام/ز


نامزد‌ نهایی پایتخت کتاب ایران  در استان کرمانشاه

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.