رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالا از این استان سال گذشته به ارزش بیش از ۹۳۹ میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ از نظر ارزش رشد ۱۲۶ درصدی داشته است.

صادرات سیستان و بلوچستان ۱۲۶ درصد رشد داشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموع صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان در این مدت به وزن یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۸۴۶ تن بوده است.

وی ادامه داد: میزان صادارت از گمرکات سیستان و بلوچستان در این مدت به ارزش ۲۴۴ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۱۸۲ دلار و از بازارچه‌های مرزی این استان ۶۹۵ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۶۶۸ دلار گزارش شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: صادرات این مدت در استان فراتر از برنامه پیش بینی شده محقق شد که دستاورد مطلوب برای این حوزه محسوب می‌شود.

وی مصالح ساختمانی (سیمان)، خرما، گاز، کاشی و سرامیک، گوگرد، سیب درختی و میوه و صیفی جات را عمده کالا‌های صادراتی سیستان و بلوچستان در این مدت عنوان کرد و افزود: این کالا‌ها به کشور‌های افغانستان، پاکستان، ترکیه، کویت، امارات و سایر کشور‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/ع

صادرات کالا از سیستان وبلوچستان به کشورهای همسایه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار