با انجام این بازی قدرت دوربین آنر ۲۰ را درک کنید +تصاویر

شرکت آنر با انتشار بازی در سایت خود قدرت دوربین گوشی آنر 20 را به نمایش گذاشت.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر، شرکت زیرمجموعه هوآوی، از فناوری‌های شرکت مادر برای ساخت گوشی‌های جذاب خود استفاده می‌کند. این شرکت با ظرافت بالایی گوشی‌های جدیدش را طراحی می‌کند. هم اکنون این شرکت در حال آماده کردن خود برای عرضه جدیدترین پرچمدارش است. نام این دستگاه هوشمند جدید آنر ۲۰ است. البته نباید آنرا با گوشی آنر View20 اشتباه گرفت.

ما مدتی است که شایعاتی درباره گوشی بعدی این شرکت می‌شنویم که البته پس از این که هوآوی p30 را دیدیم تقریبا فهمیدیم که این گوشی جدید چگونه خواهد بود. گفته می‌شود در پرچمدار جدید آنر از قابلیتی استفاده شده است که در نور بسیار کم نیز بتواند تصاویر بی‌نظیری ثبت کند. این شرکت به تازگی نیز تبلیغاتی منتشر کرده که ما را متقاعد می‌کند این قابلیت بسیار قدرتمند است.

در سایت جهانی آنر یک بازی وجود دارد که شما می‌توانید آن را انجام دهید. این یک بازی بسیار کوتاه است که شما باید در آن به وسیله دوربین آنر ۲۰ خود چیز‌هایی را حرکت دهید تا معما حل شده و بازی را برنده شوید. ما در این بازی دوربین واقعی را نمی‌بینیم، ولی ۴ مدل مختلف آن در پایین صفحه بازی حضور دارند. آن‌ها وسیله‌هایی هستند که معما‌های بازی را حل می‌کنند.

.

خب در این بازی ما یک حالت ۴۸ مگاپیکسلی می‌بینیم که از کیفیت بالا و میزان پیکسل‌های دیوانه‌وار دوربین این گوشی خبر می‌دهد. کیفیت دوربین این گوشی با هوآوی P30 برابر است. علاوه بر این، دو حالت دیگر با نام‌های تله فوتو و واید انگل نیز در این بازی وجود دارند که البته چیز جدیدی نیستند. پس از آن‌ها حالت "نور کم" دیده می‌شود.

دو حالت Low Light و Night Mode هم اکنون در بعضی گوشی‌ها طراحی شده‌اند. به طور عمده این قابلیت عملکرد مشابهی با HDR دارد؛ تنها محاسبات بسیار بیشتری در تصویر خروجی وجود دارد. دوربین این گوشی هنگامی که در این حالت قرار دارد عکس‌های زیادی از یک صحنه در حالات نوری مختلف می‌گیرد. پس از آن این عکس‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا خروجی قابل قبولی تولید کند. البته این توضیح مختصر ما بسیار ساده‌تر از فرایندی است که درون گوشی برای ثبت خروجی صورت می‌گیرد.

.

نکته جالب این جاست که در این بازی این حالات مختلف دوربین "Camera Modes " گفته نمی‌شود بلکه نام این حالت‌های مختلف در این بازی "لنز" است. در این صورت یا این نام گذاری اشتباه است یا این که گوشی آنر ۲۰ دارای یک دوربین چهارم است که صرفا برای عکاسی در شب طراحی شده است. ما این نوع طراحی دوربین را قبلا دیده‌ایم. در OnePlus 5T حالت Camera Night به عنوان دوربین دوم فیزیکی معرفی شده بود. سنسور آن دارای رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی بود.

به طور کلی باید منتظر این گوشی بمانیم تا ما را بیش از گذشته غافلگیر کند.

.


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی که از گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL می‌دانیم +تصاویر


انتهای پیام/

تمام مشخصات دو گوشی جدید شرکت آنر

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار