مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، از پلمب یک واحد غیرمجاز چربی گیری دام و طیور در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه یکی از رسالت‌های مهم سازمان دامپزشکی را توجه به بهداشت خوراک دام و طیور برای تحقق سیاست امنیت بهداشتی عنوان کرد و گفت : یک واحد غیرمجاز چربی گیری از فرآورده‌های خام دامی غیر خوراکی با حضور کارشناسان دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و مرکز بهداشت پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این واحد به دلیل رعایت نکردن فواصل قانونی لازم و اخذ نکردن پروانه بهداشتی دامپزشکی مبادرت به فعالیت می‌کرد، گفت : از فعالیت این واحد تولید کننده پس از بررسی‌های کارشناسی و تذکرات لازم با همکاری مقامات قضائی و طی مراحل قانونی جلوگیری به عمل آمد و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

حاج محمدی در ادامه تصریح کرد: واحد‌های فعال و دارای مجوز نیز به صورت ادواری مورد بازرسی قرار می‌گیرند، محصولات اولیه و تولیدی کارخانجات به صورت ماهانه به لحاظ کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: هرگونه فعالیت منوط به اخذ پروانه بهداشتی از اداره کل دامپزشکی استان است و این اداره کل در راستای فعالیت‌های مجاز با احراز شرایط نسبت به صدور پروانه بهداشتی اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس در صورت رعایت نکردن هر یک از شرایط قانونی و محرز شدن تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد متخلف برخورد صورت می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

واحد غیرمجاز چربی گیری دام و طیور در استان پلمب شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.