معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله اهداف برگزاری اردو‌های جهادی است .

محرومیت زدایی و خدمت رسانی از اهداف برگزاری اردو‌های جهادیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست ستاد فعالیت‌های جهادی گفت : محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله اهداف برگزاری اردو‌های جهادی است.

وی گفت : باید از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای برگزاری اردو‌های جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار استفاده شود.

غلامی افزود : دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته‌های مختلف تحصیلی همواره در این اردو‌ها و فعالیت‌های جهادی نقش بسزایی داشته و اقدامات و خدمات ارزنده‌ای را از حاشیه شهر‌ها گرفته تا دوردست‌ترین روستا‌ها در گوشه گوشه استان ارائه کرده اند.

وی افزود : کماکان پتانسیل عظیمی در تمامی کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های بهداشتی و علمی دانشگاه وجود دارد که میتوان از آن در توسعه روز افزون اردو‌های جهادی و ارتقا سلامت بهره برد .

 

 

انتهای پیام/د

اهداف برگزاری اردو‌های جهادی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.