پروژه احداث فلکه دوم نیرو هوایی با هدف ایجاد تصویری جدید از این فلکه و ایجاد محیطی مناسب برای زیست شبانه شهروندان در شرق پایتخت انجام می شود.

فلکه دوم نیروهوایی به کمک زیست شبانه می آیدیاسر جعفری معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پروژه فلکه دوم نیرو هوایی جزء یکی از پروژه‌های مهم سازمان زیباسازی شهرداری تهران در شرق پایتخت است.

جعفری ادامه داد: در این پروژه چند موضوع مطرح است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دنبال آن است.

  معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: یکی از اهداف اجرای این پروژه، کیفیت‌بخشی به حضور مردم در این منطقه و از دیگر موارد، بحث ساماندهی جزیره میانی و آبنمای این فلکه در دستور کار است.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: نورپردازی این فلکه از دیگر مواردی است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران به آن اهمیت داده است.

وی تصریح کرد: در بحث ساماندهی و احداث فلکه دوم نیرو هوایی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دنبال احیای زیست شبانه در شرق تهران است و هدف سازمان زیبا سازی شهردرای تهران ایجاد محیطی است که شهروندان بتوانند از ظرفیت آن برای زیست شبانه استفاده کنند.

جعفری تشریح کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده در احداث این فلکه، ساماندهی جداره و کف آن است که سازمان زیبا سازی شهرداری تهران با انجام کلیه این اقدامات، به دنبال ایجاد تصویری جدید از این فلکه برای شهروندان شرق پایتخت است.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره زمان اتمام این پروژه گفت: پیمانکار در محل پروژه مستقر شده و محیط کارگاهی نیز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که ظرف ۱۰ ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد، ادامه داد:  طرح احداث فلکه دوم نیرو هوایی توسط سازمان زیباسازی ارائه شده و پیمانکار اجرای این پروژه نیز زیر نظر سازمان زیباسازی شهرداری تهران است.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره بودجه این طرح خاطرنشان کرد: در بحث پروژه‌های شهری هزینه اجرای طرح در انتهای پروژه محاسبه می‌شود ولی به صورت تقریبی برای احداث این پروژه مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار