شهردار بجنورد از بازپیرایی، تجهیز و تکمیل ۲۰ پارک محله شهر در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روح الله براتیان شهردار بجنورد گفت: توزیع منطقه‌ای پارک‌های بجنورد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در هر منطقه شهری، ۱۰ پارک محله تجهیز و بروز رسانی شود.

براتیان اولویت انجام این پروژه را پارک‌های حاشیه شهر اعلام کرد و افزود: مناطق کم برخوردار از خدمات شهری در اولویت شهرداری بجنورد قرار دارند تا شهروندان ساکن در این مناطق از خدمات مدیریت شهری بهره‌مند شوند.

وی همچنین به تغییر طراحی در پارک شهربازی اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات متنوع و متفاوتی که در آغاز سال در پارک شهر اعمال کردیم و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت در نظر داریم اقداماتی برای زیباسازی پارک شهربازی انجام شود تا چهره این پارک تغییر کند.

شهردار بجنورد ادامه داد: به منظور خرید تجهیزات و امکانات بازی با اولویت ۱۰ پارک محله دستورات لازم داده شده که به محض دریافت اقلام، کار نصب این تجهیزات در پارک‌ها انجام خواهد شد.

براتیان در ادامه به آسفالت خیابان‌های بجنورد اشاره کرد و افزود: ظرف ۶ ماه آینده هیچ خیابانی در شهر بدون روکش آسفالت نخواهد بود.
وی بیان کرد: در حال حاضر عملیات گسترده بهسازی معابر و روکش آسفالت در بجنورد با دو اکیپ مجزا آغاز شده است.

شهردار بجنورد همچنین به انعقاد دو قرارداد عمرانی به منظور روکش آسفالت معابر شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: قراردادی با بنیاد مسکن منعقد شده تا ظرفیت ارائه خدمات عمرانی شهر را توسعه بخشیم

براتیان افزود: هم اکنون عملیات بهسازی معابر و روکش آسفالت در خیابان شریعتی و تفرج گاه دوبرار از راه ورودی تا قله ۱۰۰ درصد انجام شده است

وی اظهار کرد: هم اکنون زیرساخت‌های آماده سازی معابر برای روکش در خیابان صیاد شیرازی، میدان خرمشهر به سمت پل ۱۹ مهر، تقاطع میدان فردوسی به میدان امام حسین و تا امتداد خیابان آیت الله بجنوردی، خیابان‌های اطراف منطقه ویلا شهر و تمام فرعی‌های شهرک فرهنگیان نیز انجام شده است.

شهردار بجنورد گفت: اصلاح هندسی میادین و تقاطع‌ها دیگر اقدام شهرداری است که با اولویت تا ۲۰ متر حول محور تمام میادین و تقاطع‌ها اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام / م

باز پیرایی و تجهیز ۲۰ پارک محله در بجنورد

برچسب ها: وزارت کشور ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.