سرمربی سابق تیم استقلال گفت: بچه‌ها تلاش خود را کردند، اما متاسفانه حذف شدیم، باید بگویم وقتی در قطر باختیم تیم حذف شد.  

مظلومی: وقتی در قطر باختیم تیم حذف شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال بعد از حذف این تیم در بازی‌های آسیایی گفت: بازیکنان بازی خوبی را انجام دادند، آن‌ها مقابل تیم قوی به میدان رفتند و در جریان ۹۰ دقیقه این موضوع مشهود بود. بچه‌ها تلاش خود را به کار گرفتند و متاسفانه این اتفاق رخ داد. البته باید بگویم این اتفاقات در گذشته رخ داد و وقتی در قطر باختیم تیم حذف شد.

او در مورد شرایط این روزهایش باشگاه استقلال گفت: باید مشکلات را بررسی کنند و از گذشته درس بگیریم. مردم منتظر نتایج خوب هستند. در زمان شفر با کمیته فنی قطع ارتباط شده بود. مربی وقتی در زمین تمرین گفت من کمیته فنی را قبول ندارم و وقتی قبول نداشت کنار کشیدیم تا حاشیه ایجاد نشود. اما الان یک هفته تلاش می‌کنیم برای ساختن یک استقلال بزرگ و مجیدی تلاش می‌کند و او انتظار زیادی نداشت و برای کمک آمد.

مظلومی در مورد آینده استقلال گفت: آینده تیم خوب است و ما هم تلاش می‌کنیم تا وضعیت بهتر شود. در جلسه‌ای که داشتیم درباره سرمربی ایرانی بحث نشد و باشگاه قصد دارد که مربی خارجی جذب کند و با توجه به رشد قیمت دلار کمی سخت است.

او ادامه داد: وقتی با شفر قرارداد بستند قیمت ارز کمتر بود. از نظر اقتصادی باشگاه به دنبال گزینه خارجی است و مجیدی به دنبال این است که بماند و باز هم دستیار شود. در باخت و برد همه سهیم هستند و سرمربی مسئول نتایج تیم است.


بیشتر بخوانید:

حسینی بهترین بازیکن دیدار استقلال - الدحیل شد

نوازی: برخی از بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدند

قربانی: قضاوت فرهاد مجیدی زود است


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی الدحیل بعد از تساوی مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار