بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در وضعیت حساسی قرار دارد و به عنوان یار دوازدهم برای حمایت از آن‌ به ورزشگاه آمده ام.

صادقی: تیم استقلال در وضعیت حساسی قرار داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین صادقی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در وضعیت حساسی قرار دارد و به عنوان یار دوازدهم برای حمایت از آن‌ به ورزشگاه آمده ام.

او در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال در بازی‌های آسیایی گفت: استقلال با ۴ امتیازی که دارد می‌تواند بعد از مصاف با دو حریف آینده احتمالا ۷ امتیازی شود و جای الدحیل را بگیرد.

صادقی ادامه داد: استقلال با استفاده از شرایط میزبانی می‌تواند کار راحتی داشته باشد. در نهایت اگر شرایط به گونه‌ای شود که باید منتظر دیگر نتایج باشند امیدوارم ما امتیاز بگیریم.

او در مورد تغییر سرمربی تیم استقلال گفت: تغییر و تحولات در مدت کوتاه خوب است و بعضی مواقع به نفع تیم خواهد بود. فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی بوده و حال سرمربی شده است. بازیکنان با انگیزه بالا برای فرهاد بازی می‌کنند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: بازی پرسپولیس را ندیدم و کارشناسی نمی‌کنم.

او در مورد قرارداد شفر با استقلال گفت: در فضای مجازی صحبت‌های مدیران استقلال را دیدم و مدیریت در تنظیم قرارداد شفر اشتباه کرده است. چنین مشکلاتی باید در باشگاه حل شود و به تلویزیون کشیده نشود. استقلال در ۲ جام درگیر است و به آرامش نیاز دارد.


بیشتر بخوانید:

من در جریان پیشنهاد‌های شفر نیستم/ پولی وارد باشگاه استقلال نشده است

ترکیب استقلال مقابل الدحیل اعلام شد

واکنش باشگاه استقلال به مشکلات پیش آمده درباره بلت فروشی


انتهای پیام/

صحبت‌های صادقی در مورد تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار