سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: تیم استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم باید از نقاط قوتمان در کجا بهره ببریم.

فاریا: تیم استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روی فاریا سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال ایران گفت: به بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم. تیم استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم باید از نقاط قوتمان در کجا بهره ببریم.

او ادامه داد: بازی خوبی انجام دادیم و استحقاق بهترین نتیجه را داشتیم و شانس بسیار خوبی برای برد داشتیم. استحقاق پیروزی را داشتیم، اما به خاطر تساوی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از گروه خودمان بالا آمدیم و‌ خوشحال هستیم.

او در مورد اینکه بازیکن شماره ۷ آن‌ها باعث تحریک هواداران استقلال شد گفت: ما اصلا بازیکن شماره ۷ در زمین نداشتیم، چیزی که ندیدم را ترجیح می‌دهم درباره او صحبت کنم.

فاریا در مورد ادامه رقابت‌ها گفت: فصل سختی داریم و تیم‌ها آسان نیستند و‌ من ۴ ماه پیش به تیم اضافه شدم. گذشته را نمی‌توان عوض کرد، اما امیدوارم چهره بهتری از خود نشان دهیم. منتظر هستیم بینییم تیم‌های چطور برابر ما صف آرایی می‌کنند. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و نتایج را به نفع خود رقم بزنیم.

او در مورد مجیدی و شفر گفت: فکر می‌کنم شیوه نگاه کردن به سرمربیگری شفر و مجیدی درست نیست و مجیدی مدت کمی تیم را تحویل گرفته است. سعی می‌کنیم از این پس آینده را ببینیم و اینکه بخواهم نظر درباره ۲ مربی بدهم درست نیست. مربی روی نحوه بازی بازیکنان تفکر می‌کند و امروز هم دیدیم سیستم استقلال به بازی قبل با سرمربیگری شفر تغییر کرده بود و تیم متمایل شده بود که همانند گذشته بازی کند.


بیشتر بخوانید:

حسینی بهترین بازیکن دیدار استقلال - الدحیل شد

نوازی: برخی از بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدند

قربانی: قضاوت فرهاد مجیدی زود است


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی الدحیل بعد از تساوی مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار