قرارداد سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران حدود یک میلیون یورو است.

قرارداد برانکو با پرسپولیس چه قدر است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با این تیم عملکرد خوبی داشت و افتخارات زیادی را به دست آورد، در صدد کسب سومین قهرمانی با سرخپوشان پایتخت است. طبق اطلاع ما از منابع آگاه، قرارداد برانکو با پرسپولیس حدود یک تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است که با برخی پاداش‌ها و ... این رقم بیشتر می‌شود.  

مسئولان باشگاه پرسپولیس حدود ۸۰۰ هزار یورو آماده کردند تا آن را فردا (سه شنبه) به برانکو بدهند. سرمربی کروات در ماه‌های گذشته از وضعیت مالی باشگاه ناراحت بود، اما با تلاش مسئولان باشگاه و هیئت مدیره این مبلغ آماده شد تا بخشی از مطالبات او پرداخت شود.

گفتنی است، در ماه‌های گذشته از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و فیفا ارسال شد و در این نامه قید شده بود که با توجه به نداشتن حساب ارزی، پاداش حضور بازیکنان پرسپولیس در جام‌جهانی به حساب برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم که حساب ارزی دارد، واریز شود تا به نوعی طلب او پرداخت شود، اما به دلیل برخی مسائل این اتفاق رخ نداد و مدیران پرسپولیس تلاش کردند تا طلب برانکو را از راه دیگری پرداخت کنند که این اتفاق نیز رخ داد.

برانکو یک سال دیگر با پرسپولیس قراردا دارد و پس از اتمام بازی های لیگ و جام حذفی، برای فصل آینده با مسئولان باشگاه مذاکره می کنند.


بیشتر بخوانید:

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور


انتهای پیام/

برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
با احتساب فقط دو میلیون دلاری که بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان جدا از پاداشهایی که برای هر بازی گرفتند در نظر بگیریم خیلی بیشتر از پولی که از پرسپولیس گرفته برای پرسپولیس درآمد زایی داشته اونم نه از منابع داخلی از منابع خارجی شفر یک میلیون و دویست گرفت چه آورده ای برای استقلال داشت؟ از تراکتور نگم که دو تا مربی خارجی و یه مربی داخلی برای یک فصل هزینه کرده و احتمالا حتی سهمیه رو هم نمیتونه بگیره
Iran (Islamic Republic of)
سعید اسی
۰۸:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
طبق منطق پرسپولیسا هیچی مفت داره کار می کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۰۸:۱۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیت المال صرف چه چیزایی که نمیشه
آخرین اخبار