وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در حالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. در حال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان ایران دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

در حالی که السد قطر و الاهلی عربستان در رده‌های اول و دوم هستند، پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

سرخپوشان برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. البته ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند.

از سویی دیگر حسین ماهینی و محمد انصاری مصدوم هستند و به دیدار مقابل پاختاکور نمی‌رسند، اما مصدومیت ماریو بودیمیر و شایان مصلح برطرف شده و با صلاحدید کادرفنی می‌توانند از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کنند.

در درون دروازه مانند گذشته علیرضا بیرانوند حضور دارد که نشان داده دروازه‌بان خوبی است و برانکو روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کند. در خط دفاع سید جلال حسینی، مهدی شیری و محمد نادری در ترکیب اصلی هستند و با توجه به محرومیت خلیل زاده، محسن ربیع خواه جایگزین او  می‌شود.

کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن و مهدی ترابی ۴ هافبک پرسپولیس محسوب می‌شوند و در خط حمله نیز علی علیپور و ماریو بودیمیر توپ خواهند زد. البته احتمال دارد با توجه به دور بودن زیاد مهاجم کروات از ترکیب پرسپولیس، ترابی مهاجم شود و عالیشاه در پست هافبک چپ بازی کند.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

برانکو: حیف که مقابل تراکتور پیروز نشدیم/ دیدار سختی مقابل پاختاکور داریم/ من هم می توانم با باشگاه های دیگر مذاکره کنم

پرسپولیس شنبه به ازبکستان می رود

حضور بودیمیر در تمرینات گروهی پرسپولیس و تشویق بازیکنان


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار