نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی مقابل تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴ امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

حضور بودیمیر در تمرینات گروهی پرسپولیس و تشویق بازیکنانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی مقابل تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴ امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که حواشی داشت.

بازیکنان امروز با لباس‌های یک دست سفید به تمرین پرداختند و حدود ۳۰۰ هوادار با حضور در محل تمرین به تشویق بازیکنان و کادرفنی پرداختند.

بازیکنان حدود ۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی وزنه زدند و سپس به زمین چمن آمدند و از آنجایی که بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است به همین دلیل امروز بازیکنان با توپ‌های مخصوص این رقابت‌ها تمرین کردند.

ماریو بودیمیر که در سه بازی اخیر پرسپولیس غایب بود، امروز در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد.

محمد انصاری در تمرینات گروهی امروز حضور پیدا کرد و به کار با توپ مشغول شد.

بازیکنان پس از حضور در زمین چمن به پاسکاری در گروه‌های دو نفره و گردش توپ مشغول شدند.

بازیکنانی که روز گذشته مقابل تراکتورسازی بازی کرده بودند حدود ۱۵ دقیقه نرم‌دوی کردند و سپس به رختکن رفتند، اما سایر بازیکنانی که مقابل تراکتورسازی بازی نکرده بودند یا اینکه زمان کمی به میدان رفتند امروز بخش اصلی تمرین را برعهده داشتند و استارت‌های کوتاه و بلند زدند.

ضربه به چهارچوب و مرور کار‌های تاکتیکی بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور و امید عالیشاه به طور ویژه مورد تشویق قرار گرفتند.

پسر برانکو در تمرین امروز حضور داشت.

انتهای پیام/

گزارش تمرین پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار