آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران

کریستوفر جیمز بیت استرالیایی به عنوان داور دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در حالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. در حال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان ایران دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران

در حالی که السد قطر و الاهلی عربستان در رده‌های اول و دوم گروه هستند، پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

سرخپوشان برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. البته ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند.

طبق اعلام AFC، قضاوت این مسابقه برعهده کریستوفر جیمز بیث استرالیایی است. او متولد ۱۹۸۴ است و در شغل مدیریت مالی نیز فعالیت می‌کند.

کریستوفر قضاوتش را از سال ۲۰۰۵ در لیگ استرالیا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ در فهرست بین المللی داوران فیفا قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ موفق شد ۶ بازی دوستانه را قضاوت کند که دیدار کره جنوبی و ازبکستان هم در میان آن‌ها قرار داشت.

جیمز بیت در لیگ برتر استرالیا نیز (A LEAGUE) توانست قضاوت‌های زیادی داشته باشد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نیز دیدار بحرین - تایلند، لبنان - کره شمالی را در مرحله گروهی رقابت‌ها سوت زده و در نیمه نهایی داور بازی ایران و ژاپن بود.

او عاشق دادن کارت زرد به بازیکنان است و به طور میانگین در هر بازی پنج کارت زرد نشان می‌دهد. بیت در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ داور بازی استقلال و الهلال بود که نماینده ایران به پیروزی ۲ بر یک رسید.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

برانکو: حیف که مقابل تراکتور پیروز نشدیم/ دیدار سختی مقابل پاختاکور داریم/ من هم می توانم با باشگاه های دیگر مذاکره کنم

پرسپولیس شنبه به ازبکستان می رود

حضور بودیمیر در تمرینات گروهی پرسپولیس و تشویق بازیکنان


انتهای پیام/

داور دیدار پرسپولیس و پاختاکور مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار