زمان آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا، امروز «یکشنبه» از ساعت ۱۷:۳۰ در تاشکند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار پاختاکور و پرسپولیس هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در حالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب است. در حال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان ایران دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

در حالی که السد قطر و الاهلی عربستان در رده‌های اول و دوم هستند، پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) کنفرانس خبری سرمربیان ۲ تیم پرسپولیس و پاختاکور به ترتیب از ساعت ساعت ۱۴ و ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پاختاکور انجام خواهد شد و همچنین تمرین رسمی ۲ تیم نیز در محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود.

پرسپولیس از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی تمرین می‌کند تا آماده بازی شود.

سرخپوشان برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، فردا (۱۶ اردیبهشت) در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران


انتهای پیام/

زمان نشست خبری و تمرین پرسپولیس مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار