بیش‌ترین افزایش کرایه‌ ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏های عمرانی مربوط به «دامپر٣ تن هیدرولیکی با راننده» با ٣١.٨درصد بوده است.

افزایش بیش از ۳۱ درصدی کرایه ساعتی «دامپر٣ تن هیدرولیکی با راننده»به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به کرایه‎ی ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏های عمرانی (٦٠ مورد)، با ارسال پرسشنامه ها‌ی مربوط از طریق رایانامه به پیمانکاری‌‏های مجری طرح‏های عمرانی در استان تهران، جمع‌آوری می‌‏شود. این طرح در بهمن ماه سال ١٣٩٧ برای جمع‏آوری اطلاعات مربوط به نیمه‎ دوم همان سال اجرا شده است.

همچنین، مقایسه‌ متوسط کرایه‎ ساعتی در این دوره با دوره‌پ مشابه سال قبل نشان می‌دهد که کمترین افزایش کرایه‎پ ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود ٤٠ تن با راننده» با ٠,١ درصد و بیش‌ترین افزایش کرایه‌ ساعتی مربوط به «دامپر٣ تن هیدرولیکی با راننده» با ٣١.٨درصد بوده است.


بیشتر بخوانید: برنامه های راهبردی مرکز آمار در سال ۹۷/کمبود اعتبارات نظام آماری 


در مقایسه‌ تمامی٦٠ قلم مورد آمارگیری این دوره، بیش‌ترین کاهش کرایه‌ ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ لاستیکی حدود ١٥ تن با راننده» با ١,٦ درصد و بیش‌ترین افزایش در متوسط کرایه‌ ساعتی مربوط به «دامپر٣ تن هیدرولیکی با راننده» و «غلتک استاتیک چرخ آهنی حدود ٦ تا ٨ تن با راننده» با ١٤.٦ درصد نسبت به دوره­ی قبل بوده است.

بیش‌ترین افزایش در متوسط کرایه‌ ساعتی مربوط به «دامپر٣ تن هیدرولیکی با راننده» و «غلتک استاتیک چرخ آهنی حدود ٦ تا ٨ تن با راننده» با ١٤,٦ درصد نسبت به دوره­ قبل بوده است.

بر اساس نتایج حاصل از این آمارگیری، متوسط کرایه‌ ساعتی برخی از انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏های عمرانی در نیمه‌ی دوم سال ١٣٩٧ و تغییرات آن نسبت به دوره‎ی قبل و دوره‌‎ی مشابه سال قبل به شرح جدول فایل پیوست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

کرایه‌ ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی - نیمه دوم ١٣٩٧

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار