نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از ساخت ۴۵ واحد آموزشی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان کنگان افزود: ۴۵ واحد آموزشی در شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه در دست ساخت است که ساخت ۲۵ واحد اسفند پارسال با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

وی از افتتاح ۲۰ مدرسه در شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: ۳۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس کنگان اختصاص یافته است.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس، ادامه داد: دیدگاه مجلس نسبت به آموزش و پرورش ویژه است و باید نگاه دولت به آموزش و پرورش ویژه‌تر شود و شاهد افزایش بودجه در این بخش باشیم.

الماسی تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب، در یک آرایش جنگ فرهنگی قرار داریم و مسائلی همچون فضای مجازی و سند ۲۰۳۰ از جمله دغدغه‌هاست که معلمان در این زمینه نقشی مهم بر عهده دارند.

وی همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش توانمند آینده جامعه را می‌سازد، گفت: برای اینکه آموزش و پرورش پویا داشته باشیم، نیازمند معلمان باانگیزه و بانشاط هستیم؛ معلمی که دغدغه معیشت داشته باشد نمی‌تواند به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

انتهای پیام/ک

۳۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس کنگان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.