نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در مدارس همزمان با آموزش باید به پرورش هم توجه کرد و در این میان مربیان پرورشی نقشی مهم در تربیت نیروی انسانی توانمند دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین تجلیل از طلایه داران تربیت ویژه فعالان امور تربیتی و پرورشی استان بوشهر افزود: حوزه آموزش تاثیر زیربنایی در پرورش دارد و آموزش و تربیت مکمل هم هستند.

وی ادامه داد: با توجه به تحول در حوزه‌های مختلف جهان، اگر تحول را مدیریت نکنیم، تحول مارا مدیریت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: زیبایی انسان به اخلاق نیکوست و خلق نیکو با تربیت و پرورش مناسب به دست می‌آید.

ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: همکاران حوزه تربیتی و پرورشی با جدیت تمام برای شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان تلاش می‌کنند تا بتوانیم اجتماعی سالم پویا و پرنشاط داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز، وجود ۵۳ عنوان برتر کشوری در حوزه مسابقات دانش آموزی، سه رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن و پنج رتبه برتر در مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور را از جمله افتخارات آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

سیروس فتحی افزود: سال آینده نخستین یادواره ۴۵۱ شهید دانش آموز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

یادواره شهدای دانش آموز سال آینده برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.