عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: سال گذشته در کمیته فوتسال نبودم و از شرایط توپ‌ها خبر نداشتم، کیفیت توپ ها بسیار پایین بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال و عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره برنامه‌های جلسه کمیته فنی فوتسال گفت: در جلسه‌ای که در کمیته فنی فوتسال تشکیل شد حمید شاندیزی برنامه‌های تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همچنین برنامه‌های سازمان لیگ برای فصل بعد هم صحبت شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره این که آیا در این جلسه به تیم ملی بزرگسالان نیز پرداخته شده بیان داشت: خیر در این جلسه صحبتی درباره تیم ملی بزرگسالان صورت نگرفت، اما درباره برنامه‌های تیم ملی بحث‌هایی صورت گرفت.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان صحبت هایش درباره توپ‌هایی که فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر استفاده می‌شد بیان داشت: من سال گذشته در کمیته فوتسال نبودم و از شرایط این توپ‌ها خبر نداشتم. اما‌ ای کاش کسی این توپ‌ها را وارد کشور نمی‌کرد، چون از کیفیت بسیار پایین برخوردار بود.

شمسایی افزود: شرکت آل اشپورت توپ‌های خوب و با کیفیتی را تولید می‌کند و چه شده که سال گذشته این قدر توپ‌ها بی کیفت بود من نمی دانم.

وی ادامه داد: امیدوارم که امسال دیگر شاهد این توپ‌های بی کیفیت نباشیم و شخص رئیس سازمان لیگ فوتسال در تلاش است که رقابت‌های لیگ برتر در سال بعد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره وضعیت فوتسال

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار