سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان دانشجویان ایران گفت: قوانین مسابقات فوتسال دانشجویان جهان از نظر من زیاد جالب نبود زیرا زمان بازی رونده بود و تیم ها هر روز 2 مرتبه مسابقه داشتند.

تیم ملی فوتسال بانوان دانشجویان ایران با پیروزی مقابل تیم اسپانیا به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال دانشجویان جهان رسید.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم فرانسه تحت فشار بودیم، زیرا بازیکنان این تیم از تاکتیک بالایی برخوردار بودند و فیزیک بدنی مناسبی داشتند، اما ملی پوشان ما توانستند با نتیجه سه بر یک از سد فرانسه عبور کنند.

ظرف ۲ ساعت فینال برگزار شد

او تصریح کرد: با فاصله ۲ ساعت بعد از صعود ما به مرحله فینال، آخرین بازی برگزار شد و دختران ما به مصاف تیم اسپانیا رفتند. قوانین بازی از نظر من جالب نبود، زیرا هم زمان بازی‌ها رونده بود و هم تیم‌ها باید روزی ۲ مرتبه بازی می‌کردند و فاصله زمانی برای استراحت بازیکنان لحاظ نمی‌شد.

اسپانیا تیم اسکاتاند را شکست داد تا به فینال رسید

یاری ادامه داد: اسپانیا توانست اسکاتلند را شکست دهد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند. بازی ما در مرحله نیمه نهایی به مراتب سخت‌تر از تیم اسپانیا بود، چون فرانسه رقیب قدرتمند و سختی برای ایران بود، اما اسکاتلند چندان حریف سختی برای تیم اسپانیا به شمار نمی‌آمد.

در وقت قانونی بازی مساوی شدیم

سرمربی تیم ملی دانشجویی افزود: شرایط بازی طوری بود که در وقت‌های قانونی، بازی یک بر یک به تساوی رسید و بلافاصله مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد، در قوانین این بازی‌ها وقت اضافه وجود نداشت و پس از پایان بازی ضربات پنالتی زده شد.

۲ پنالتی هدر دادیم/ توسلی درخشش خوبی داشت

یاری اظهار داشت: بازیکنان ما به دلیل خستگی بازی ۲ پنالتی را هدر دادند، اما فرزانه توسلی دروازه بان تیم درخشش خوبی داشت و توانست ۲ پنالتی بازیکنان اسپانیا را مهار کند و ایران با سه پنالتی که توسط سارا شیربیگی، فرشته خسروی و آرزو صدقیانی زاده زده شد به قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان رسید.


بیشتر بخوانید:

حضور شمسایی در گیتی‌پسند اصفهان تکذیب شد

وحید شمسایی: فوتسال زیر ۲۰ سال آینده ساز تیم ملی است

شمسایی: دیدار‌های حذفی به کیفیت بازی‌های فوتسال کمک می‌کند/ سرمربی تیم فوتسال بانوان تعیین شده است


انتهای پیام/

اظهارات یاری در خصوص مسابقات فوتسال دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار