تیم ملی فوتسال ایران که قرار است تمرینات خود را از فردا آغاز کند، اما به دلیل نبود شرایط مالی مناسب این اردو به تعطیلی کشانده شد.

تعطیل شدن اردوی تیم ملی فوتسال ایران به خاطر کمبود شرایط مالیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال ایران قهرمان دوره قبل جام ملت‌های آسیا قرار است اردوی آماده سازی خود را برای حضور هر چه پر قدرت در مسابقات آسیایی و هم چنین انتخابی جام جهانی برگزار کند، اما خبر‌ها حاکی از آن است که این اردو که قرار بود از فردا ۱۰ اردیبهشت تا ۱۶ اردیبهشت برگزار شود به دلیل فراهم نبودن شرایط مالی مناسب لغو شده است.

گویا این تعطیلی از سوی فدراسیون فوتبال بوده است. فدراسیونی که خود بار‌ها اعلام کرده است که هیچ بدهی به کمیته فوتسال ندارد و همه بدهی‌ها را پرداخت کرده است.

حال سوال اینجا پیش می‌آید که اگر تمام بدهی‌ها پرداخت شده است پس چرا ما باید دوباره شاهد تعطیلی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال باشیم. آیا شخص رئیس فدراسیون فوتبال بر کمیته فوتسال نظارت کافی را دارد. محمد ناظم الشریعه بار‌ها در صحبت‌های خود گفته است که تیم ملی فوتسال از مسائل مالی رنج می‌برد.

تیم ملی فوتسال ایران با سرمربی خود محمد ناظم الشریعه توانسته است بر بام اول آسیا بایستد و همچنین توانسته است خود را به مقام سوم دنیا برساند. او باز هم کوتاه آمده و سعی کرده است که فعلا در این شرایط سکوت کرده است و حتی به اعضای تیم ملی گفته است: فعلا پول نیست به خانه بروید.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است در مسابقات آسیایی و بعد از آن انتخابی جام جهانی شرکت کند. حال باید دید که این مسائل تا کجا ادامه پیدا می‌کند. تیمی که دوره قبل مسابقات قهرمان آسیا شده است و اکنون هم در رده سوم دنیا قرار گرفته است آیا باید از مسائل مالی رنج ببرد؟
تمام تیم‌های آسیایی در حال آماده سازی خود برای شرکت در این تورنمنت هستند که قهرمان این دوره از مسابقات در انتخابی جام جهانی باید شرکت کند. همه بچه‌های تیم ملی فوتسال ایران همواره خود را در مسابقات آسیایی و جهانی نشان داده اند. بدون هیچ چشم داشتی خود را به ملت ایران اثبات کرده اند.

حال ما امیدواریم که فدراسیون فوتبال و شخص اول این فدراسیون حمایت‌های همه جانبه خود را از این تیم به عمل آورد تا ما هم چنان با قدرت بتوانیم در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنیم و بتوانیم هم چنان در بین چهار تیم اول دنیا باقی بمانیم.

تیم ملی فوتسال ایران سال پر کار و شلوغی ا در پیش رو دارد و ما امیدواریم که این تیم دیگر از لحاظ مالی و شرایط اقتصادی در مذیقه نباشد. چون این تیم ملی فوتسال ایران ما یکی از بهترین نسل‌های این چند سال اخیر است.


بیشتر بخوانید:

تیم های ایران و چین تایپه به مصاف هم می روند

شمسایی: اندونزی زنگ خطر را برای فوتسال ایران به صدا درآورد

تیم ملی فوتسال ایران مقابل اندونزی شکست خورد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار