خیرین شهرستان زرندیه ۸۵۰ میلیون ریال برای ایتام و محسنین گلریزان کردند.

گلریزان ۸۵۰ میلیون ریالی مردم زرندیه برای ایتام و محسنین

کاشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: یکی از برنامه‌ها در هفت ساله گذشته برپائی جشن گلریزان برای تامین منابع اطعام محرومین است که با کمک خیریت عزیز شهرستان زرندیه مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

کاشی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از امروز نسبت به تهیه و توزیع سبد غذائی اطعام محرومین را در دستور کار قرار داده و این کار را انجام خواهیم داد که در هفته اول ماه مبارک رمضان هم این سبد‌های غذایی توزیع خواهد شد.

فرصت برای جلب رحمت خداوند در جشن گلریزان فراهم است

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه هم در این جلسه گفت: فرصت برای جلب رحمت خداوند در جشن گلریزان فراهم است و بندگان باید فرصت را غنیمت بشمارند.

حجت السلام ابراهیمی اضافه کرد: در روایات معصومین و ائمه اطهار (ع) دستگیری از نیازمندان دارای جایگاه عالی و شایسته‌ای است که در روایات و فرمایشات ائمه اطهار آمده است که هر کس از مردم رفع نیازی کند، در روز قیامت امنیت و آرامش برایش فراهم است.

وی به تلاش بندگان از ساعات اولیه شبانه‌روز در شغل‌های مختلف اشاره کرد و گفت: قطعا هر تلاشی برای امرار معاش خانواده در دستگاه خلقت خداوند به عنوان بهترین و زیباترین اعمال یاد شده است.

امام جمعه شهرستان زرندیه با تبریک ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: سرعت عمل در امر خیر از سفارشات موکد حضرت سید الشهدا (ع) بوده و پیشتاز بودن در این عمل مطمئنا رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.