خیر ایتالیایی و اتریشی ۴۰۰ میلیون ریال به خانواده ایتام تحت پوشش این نهاد حمایتی کمک کردند.

کمک خیران اتریشی و ایتالیایی به استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، شاپور جلالی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:این خیران با وجود اقامت نداشتن در کشور ایران کمک‌های خود را به صورت نقدی به خانواده‌های ایتام رساندند.

جلالی افزود: کمک خیران خارجی با رایزنی و شناسایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جذب شده است و این نیکوکاران علاوه بر استان مرکزی به نیازمندان سایر استان‌ها نیز کمک‌های خیرخواهانه خود را وایز می‌کنند.

وی اظهار داشت: ۴۱ یتیم استان مرکزی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند از سوی ۲۵ خیر که در خارج از کشور اقامت دارند حمایت می‌شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان گفت: در کمیته امداد استان مرکزی ۶ هزار و ۷۱۲ نفر از فرزندان ایتام و محسنین از حمایت و کمک‌های ۱۷ هزار و ۷۶۴ حامی به صورت نقدی و غیر نقدی بهره‌مند هستند. حامیان از راه‌های مختلف شامل ATM بانک ملت، سایت کمیته امداد، پرداخت از طریق اینترنت فقط با مراجعه به درگاه پرداخت بانک ملت، از طریق همراه بانک ملت و از طریق دستگاه pos موجود در بانک ملت یا در محل کمیته امداد و یا از طریق اپلیکیشین سکه و سنا کمک‌های خود را به حساب ایتام واریز کنند.

۴۴ هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار دارند که ۸۱ درصد حامیان آن‌ها بومی و ۱۹ درصد حامیان غیر بومی هستند.

انتهای پیام/ ک.

۴۱ یتیم استان مرکزی تحت حمایت ۲۵ خیر خارج از کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.