به ۵۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی سهام اعطا شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سهام ۵۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در مراسمی به آن‌ها اعطا شد.
موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در حاشیه این مراسم  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: کل این ۵۰ سهام توسط یکی از خیرا در حوزه اکرام ایتام اهدا شد که بخشی از سرمایه خودش را در قالب خرید سهام به ۵۰ نفر از فرزندان معنوی خودش در استان مرکزی به بچه‌های محسنین اختصاص داد.

موسی نژاد افزود: به هر یک از افراد زیر پوشش این طرح ۵۰۰ هزار تومان توسط حامی خیر ایتام واریز شد و مبلغ کل واریزی هم ۲۵ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: در واقع سود سهام در ماه‌های آتی در اختیار این فرزندان قرار می‌گیرد و این سرمایه گذاری را انجام مید هیم که انشالله در در آینده این فرزندان بتواند سرمایه استفاده مفید داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با تشکر از مردم و خیران که در برنامه‌های مختلف با کمیته امداد همکاری می‌کنند ادامه داد: در مجموع اکرام ایتام و محسنین خوشبختانه بیش از ۱۸ هزار نفر از خیرین عزیز ماهیانه به فرزندان معنویشان در قالب ایتام و محسنین کمک می‌کنند که بیش از ۷۳ درصد این افراد در استان مرکزی ساکنانند و شاهد خدمات خودشان هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار تیم و ۴ هزار فرزندان محسنین داریم که اکثر آن‌ها در مناطق روستایی و مناطق محروم قرار دارندو در ۷ ماهه اول امسال بیش از ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک عزیزان خیر بوده به فرزندان معنوی خودشان که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشددارد.

موسی نژاد با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال این عددبه بیش از ۱۲ ونیم میلیارد تومان برسد. تصریح کرد: این کمک‌ها نشان از اعتماد مالی و اعتباری مردم و افرادخیر به فرزندان خود شان در کمیته امداد هست.

اعطای سهام به یتیمان کمیته امداد استان مرکزی

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.