سی نهمین مرکز نیکوکاری استان مرکزی در منطقه کرهرود اراک به بهره برداری رسید.

افتتتاح سی نهمین مرکز نیکوکاری استان مرکزی در اراکبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سی نهمین مرکز نیکوکاری استان مرکزی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در منطقه کرهرود اراک افتتاح شد.

موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه افتتاح این مرکز در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: مردم منطقه کرهرود اراک مشارکت خوبی در برگزاری مراسم مذهبی و کمک به همنوع دارند و به همین دلیل مرکز نیکوکاری کرامت کرهرود امروز افتتاح شد.

موس نژاد افزود: این مرکز به منظور ساماندهی کمک‌های خیرخواهانه مردم شریف منطقه و هدایت کمک‌ها به سمت رفع نیاز محرومان و مستمندان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: در ۷ ماه نخست امسال و با فعالیت مراکز نیکوکاری ۱۰ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی جمع آورری و به نیازمندان اهدا شد.

۱۰ هزار نفر نیازمند زیر پوشش مراکز نیکوکاری استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی بیش ار ۸ هزار و ۳۰۰ نفر از خیران مستقیما مراکز نیکوکاری را کمک می‌کنند و ۱۰ هزار نفر از افراد نیازمند هم زیر پوشش مراکز نیکوکاری هستند که از خدمات مختلف بهره مند می‌شوند.

وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را رفع نیاز مردم از طریق خود مردم دانست و تصریح کرد: کمک‌هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری میشود صرفا برای مددجویان کمیته امداد نیست و تمام نیازمندان منطقه را شامل خواهد شد و با نظر خود خیرین و معتمدین این افرادشناسایی و در اختیار ان‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.