کوهنورد پیشکسوت اراکی برای خنداندن فراموش شدگان به ۴۲ شهر کشور سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، داوود جیریایی کوهنورد پیشکسوت اراکی که  ۵ سال است که با هدف خنداندن فراموش شدگان به خانه سالمندان و ایتام سراسر کشور سرکشی می‌کند در چهل و دومین شهر از سفرنامه اش به تفرش رفت و از سالمندان مرکز بانو نسیبه دیدن کرد.

سفر کوهنورد اراکی به ۴۲ شهر برای تبسم فراموش شدگان

داوود جیریایی کوهنورد پیشکسوت اراکی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حدود ۵ سال است که طریق جاده‌ها و کوهستان‌ها به مراکز سالمندان کشور و همچنین از مراکز نگهداری معلولین و آلزایمر سایر مراکز خیریه دیدن می‌کند.

جیریایی افزود: نیت کرده ام تا زمانی که نفس میکشم و توان دارم از این مراکز سرکشی کنم و انشالله که خداوند کمک کند این کار را انجام دهم.

وی اضافه کرد: از زمانی که این فعالیت را شروع کردم تا کنون حدود ۴۲ شهر از ۲۲ استان کشور را سرکشی کرده ام و مرکزسالمندان بانو نسیبه تفرش پنجاه و سوم مرکزی است که سر زده ام.

کوهنورد پیشکسوت اراکی ادامه داد: در طول سفربه مراکز سالمندان زیادی سر زدم و تمام کسانی که در رابطه با نگهداری سالمندان، ایتام، معلولان و سایر بیماران مثل سرطانی‌ها که نیاز بوده برای خنداندن آنجا حضور پیدا کنم رفته ام.

انتهای پیام / ج.

خنداندن فراموش شدگان با سفر به ۴۲ شهر کشور

برچسب ها: عکس ورزشی ، کوهنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.