هوآوی در فروش تبلت از سامسونگ پیشی گرفت

در آماری که به تازگی منتشر شده است، فروش تبلت‌های شرکت‌ هوآوی بیشتر از سامسونگ بوده و اکنون هوآوی در مقام دوم قرار دارد.

هوآوی در فروش تبلت از سامسونگ جلو زدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی مدتی است که به غول تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندرویدی تبدیل شده است. این شرکت هم اکنون به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی در سراسر جهان شناخته می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید این شرکت سال گذشته توانست اپل را که غول تولیدکننده گوشی‌های آی‌اواس است کنار زده و خود به جای آن بنشیند. اما مثل این که پیشرفت این شرکت تمامی ندارد و حالا این شرکت مقام دومین تولیدکننده تبلت در جهان را به نام خود ثبت کرده است.

هنگامی که دولت ایالات متحده آمریکا فروش محصولات هوآوی را به دلیل مجهز شدن به اینترنت نسل پنجم بن کرد فکر می‌کرد این کار او فشار اقتصادی زیادی به این شرکت خواهد آورد ولی هیچ چیز آن طور پیش نرفت که آمریکا می‌خواست. هوآوی در حال به دست گرفتن بازار بسیاری از تجهیزات الکترونیکی است.

به تازگی گزارشی از سایت خبری Digitimes منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل با فروختن بیشترین تعداد آیپد ایر و آیپد مینی نسل جدید اکنون صدر جدول فروشندگان تبلت قرار دارد و رقیب‌های آن در فاصله زیادی قرار گرفته‌اند. در واقع تعداد تبلت‌های فروخته شده به وسیله اپل به ۳۷.۱۵ میلیون رسیده است و این یعنی ۲۵.۸ درصدر بازار کنونی را این دستگاه تشکیل می‌دهد.

هوآوی در فروش تبلت از سامسونگ جلو زد

اما غول چینی دنیای فناوری ساکت ننشسته است و با عرضه سری جدید تبلت‌های مدیاپد تعداد فروش این نوع دستگاه را برای برند خود بسیار زیاد کرده است. هوآوی سامسونگ و لنوو را با فروش بی‌سابقه تبلت‌هایش کنار زده است و اکنون پس از سه ماه در جایگاه دوم فروش پس از اپل قرار دارد.

البته آمار کلی نشان می‌دهد که فروش انواع تبلت هرسال کاهش پیدا می‌کند و در سال جاری نیز با کاهش ۱۲.۱ درصدی روبه‌رو هستیم که این مسئله زیاد برای تولیدکنندگان این دستگاه‌ها امر جالبی نیست. احتمال خیلی قوی به دلیل این که هیچکدام از شرکت‌های اپل و هوآوی محصول جدیدی در گنجه قایم نکرده‌اند همین روند را در ادامه سال خواهیم دید.


بیشتر بخوانید: نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد


انتهای پیام/

فروش تبلت‌های هوآوی افزایش یافت

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار