مدیر امور آبفا شهری قائمشهر گفت: ۱۵۰۰متر شبکه فاضلاب و نصب ۲۶ منهول در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهندس سعیدی مدیر امور آبفا شهری قائمشهر به اشاره به اجرای ۱۵۰۰متر شبکه فاضلاب و نصب ۲۶ منهول پارسال در این شهرستان گفت: به منظور افزایش کیفیت و تقویت فشار آب در سطح شهر ۱۰۴۶۶متر اصلاح و ۴۱۷۶ متر توسعه شبکه آبرسانی در قطر ۶۳ تا ۲۰۰ میلی متری در این مدت به اجرا در آمد.

وی، با اشاره به تعویض ۱۲۷۵ کنتور خراب، مرئی سازی ۲۴۰ انشعاب و ۹۵ دریچه آب در سطح شهر افزود: در این مدت ۱۴۴۳ انشعاب نصب و ۱۳۳۸ انشعاب فروخته شد.

وی از بهسازی ۲حلقه چاه پارسال در این امور خبر داد و گفت: در این مدت نسبت به استاندارد سازی ۹۶۳ انشعاب و رفع ۳۶۰۶ اتفاق شامل شکستگی خطوط و شبکه آبرسانی اقدام شد.

سعیدی، با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیک، برای راه اندازی میز خدمت الکترونیکی و ارائه خدمات ۲۲ گانه آب و فاضلاب از طریق پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد و گفت: دوره آموزش ایمنی و سلامت ویژه کارکنان امور و با همکاری پلیس راهور و دوره آموزش امداد و کمک‌های اولیه به منظور افزایش سلامت اداری با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان قائمشهر برگزار شد.

وی با اشاره به تعویض و بهسازی منصوبات و تاسیسات آبرسانی در راستای افزایش توان تامین و کیفیت آب شرب، رنگ آمیزی، محوطه سازی و نیز حصارکشی ۴ حلقه چاه افزود: به منظور افزایش و ضریب امنیتی، بازدید ۳۷۶ دانش آموز و دانشجو از تاسیسات آب و نیز تصفیه خانه فاضلاب شهرک نساجی را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

مدیر امور آبفاشهری قائمشهر، با اشاره به برنامه‌های امسال گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته، بهسازی و تعویض منصوبات و تاسیسات موجود، پیگیری روند مطالعات ایستگاه‌های پمپاژ قدیم و جدید تا مرحله اجرائی و مطالعات سیستم تله متری، انتقال و راه اندازی دیزل ژنراتور۳۱۵ کاوا از ایستگاه پمپاژ قدیم به چاه شماره ۹ ملک کلا در دستور کار قرار دارد.

وی، با اشاره به شست وشو و رفع نشت مخزن ۲۵هزار و ۱۰ هزار مترمکعبی و استقرار استاندارد ایزو۱۷۰۲۵ برای بخش میکروبی آزمایشگاه طی امسال گفت: ۲۵ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و استاندارد سازی هزار فقره انشعاب آب امسال انجام می‌شود.
 
منهول فاضلاب برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

انتهای پیام/س
 
 

اجرای ۱۵۰۰متر شبکه فاضلاب و نصب ۲۶ منهول پارسال در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار