باشگاه پرسپولیس تهران پرونده‌ای باز در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های گذشته مربیان و بازیکنان خارجی زیادی به فوتبال ایران آمدند و پس از خروج از کشور، به فیفا می‌رفتند و از باشگاه‌های ایرانی شکایت می‌کردند که پرسپولیس نیز از این بابت آسیب جدی دید و هزینه‌های زیادی کرد.

هواداران پرسپولیس نگرانی‌هایی بابت پرونده‌های این تیم در فیفا داشتند که مهدی ذاکر، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پرونده خطرناک و باز در فیفا نداریم. در حال حاضر تمامی پرونده‌ها با توافق طرفین بسته شده و اینکه با توجه به توافقات، چه میزان پرداختی صورت گرفته است را من اطلاعی ندارم و باید از امور بین الملل سوال کنیم.

گفتنی است، مسئولان پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای با بازیکنانی که از این تیم طلب داشتند، به توافق مالی رسیدند تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند و تا زمانی که پرداختی‌ها طبق موعد انجام شود، مشکلی پیش نخواهد آمد.

در سال‌های گذشته همیشه تیم‌های ایرانی از طلب بازیکنان و مربیان خارجی ضربه خوردند و در جدیدترین حکم فیفا نیز، ۶ امتیاز از استقلال خوزستان به دلیل شکایت دیوید ساکونی کم شد تا این تیم به لیگ دسته اول سقوط کند.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران


انتهای پیام/

اظهارات ذاکر درباره پرونده‌های حقوقی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار