برگزاری جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با رئیس فدراسیون فوتبال

نشست رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل ‏باشگاه‌های لیگ ‏برتری درباره سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) برگزار شد. ‏

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه مدیران عامل باشگاه ‏های لیگ ‏برتری بعدازظهر امروز با حضور مهدی تاج، ‏رییس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

امیرحسین فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری این جلسه گفت: این نشست را در راستای راه اندازی از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در فصل آینده برگزار کردیم. از مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، سایپا، پدیده مشهد، سپاهان، فولاد خوزستان و پیکان تشکر می‌کنم که در این جلسه حضور داشتند و از بقیه مدیر عاملان باشگاه‌هایی که نیامدند گله دارم.

وی اضافه کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در راستای هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات این جلسات را برگزار می‌کنند. در نشست امروز در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) بحث و تبادل نظر شد. آنچه مسلم است خود باشگاه‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم این سیستم را برای فصل نوزدهم راه اندازی کنیم.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه این نشست اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بین رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران تیم های لیگ برتری برگزار شد. در این جلسه صحبت های کارشناسی کلی و خوبی مطرح و درباره بحث VAR هم صحبت شد که امیدوارم نتایج خوبی هم داشته باشد تا به تیم هلی لیگ برتری کمک کند.

همچنین حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان هم گفت: اولین نشست هم اندیشی بین رئیس فدراسیون و مدیران باشگاه ها درباره موضوع VAR برگزار شد و امیدوارم این نشست ها به صورت روتین و منظم تداوم یابد تا بتوانیم خروجی خوبی در تمام فضاهای فوتبال داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی لیگ برتری در تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد

کلانی: دلایل برکناری کرانچار موجّه است/ کی‌روش به فوتبال ما لطمه زد/ خارجی بودن یک مربی نمی‌تواند دلیل بر خوب بودن او باشد

تیم ملی فوتبال امید ایران در سید ۴ انتخابی المپیک


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار