رای دادگاه عالی ورزش برای پرونده دیدار سوپرجام میان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس هنوز اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای لیگ هجدهم درصدد بود تا سوپرجام فوتبال ایران را بین پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال تهران قهرمان جام حذفی برگزار کند، اما این بازی به دلیل حضور نداشتن آبی پوشان پایتخت برگزار نشد و ابتدا سازمان لیگ و سپس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند و پس از شکایت استقلالی ها، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم این رای را تأیید کرد تا سوپرجام کشور به باشگاه پرسپولیس اهدا شود.

باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد. در پی این شکایت، مسئولان باشگاه استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ برای ارائه مستندات و دفاعیات به سوئیس رفتند و در جلسه این دادگاه حضور یافتند.

بررسی ادعای طرفین در دادگاه بین المللی ورزش ادامه دارد و مسئولان این دادگاه تاکید کرده‌اند که بررسی همه جانبه پرونده و صدور رای به زمان بیشتری نیاز دارد. دادگاه بین المللی ورزش با توجه به حدود اختیاراتش می‌تواند پرونده را مورد بازبینی مجدد قرار داده و در بازه زمانی طولانی تری به ادعا‌های مطرح شده رسیدگی کند.

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هنوز رای دادگاه CAS برای پرونده سوپرجام اعلام نشده و مشکل خاصی نیست و زمان می‌برد تا رای اعلام شود. دادگاه عالی ورزش با توجه به اختیاراتی که دارد، در حال بررسی پرونده است.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

تیکه سنگین پدر صیادمنش به فتحی


انتهای پیام/

اظهارات امیرعلی حسینی درباره پرونده سوپرجام در CAS

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
استقلال باید قبل داربی فروردین هم به بهانه اردوی عید میرفت ترکیه اینطوری هم نمیباخت هم میتونست توی دادگاه های بین المللی به جای زمین فوتبال دنبال نتیجه باشه آخر سر هم همه رو طرفدار پرسپولیس معرفی کنه و خودش مظلوم واقع شده
آخرین اخبار