سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهیم رفت و پیگیر این خواهیم شد که چرا من از زمین اخراج شده ام؟

دست نشان: برای پیگری اخراجم به سازمان لیگ خواهم رفتنادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدود رشت بعد از بازی پر حاشیه تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیگیری اتفاقات رخ داده اظهار کرد: به تهران آمده ایم و بازیکنان با اتوبوس امروز به رشت باز می گردند و من تا ۲ روز دیگر در تهران می مانم. به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهیم رفت و پیگیر این خواهیم شد که چرا من از زمین اخراج شده ام؟ اصلا اخراج شده ام یا خیر؟ ۲ ثانیه مانده بود بازی تمام شود. نمی دانم جریان چه بوده است.

او ادادمه داد: تقاضاهایی داریم که مهمترینش امنیت مسابقات و داوران است تا بتوانند عدالت را برقرار کنند. در این استادیوم و با آن فشار بازی برگزار کردن اشتباه است چه برسد به اینکه داور امنیت داشته باشد. مسجد سلیمانی ها در طول فصل همه چیز را رها کردند الان که آخر فصل شده است چنین رفتارهایی از خود نشان می دهند. اگر از ابتدای فصل مدیریت بهتری در باشگاه انجام می شد و مشکلاتشان را رفع می کردند این اتفاقات نمی افتاد. چرا تیم نفت مسجد سلیمان باید خطر سقوط را احساس کند و فشار بالایی که وجود داشت چنین جوی را در استادیم به وجود آورد. چرا نباید هیچ کنترلی روی شرایط بازی باشد و همه  با ترس در زمین حضور داشته باشند و به سر سرمربی سنگ بخورد.


بیشتر بخوانید:

فیروز کریمی راهی بیمارستان شد

نفت مسجدسلیمان یک - سپیدرود رشت یک/ فیروز و دست‌نشان امتیازها را تقسیم کردند

برادرکشی در لیگ برتر


انتهای پیام/

دست نشان برای پیگیری اتفاقات مسجد سلیمان به سازمان لیگ می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار