سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اعلام کرد برای ادامه همکاری با مسئولان تیمش به توافقات اولیه رسیده است.

حضور سرمربی لیگ برتری در تیم ملی فوتبال ایران منتفی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در بین ۴۳ تیم شرکت کننده در مرحله گروهی بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در رده یازدهم جدول قرار گرفت  و به همین دلیل احتمال رویارویی با تیم‌هایی همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را دارد.

به همین دلیل این نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی برای زلاتکو کرانچار باشد و به خصوص اینکه سهمیه صعود آسیا به المپیک با ژاپن چهار تیم است و ایران کار سختی دارد. در هفته‌های گذشته اختلاف کرانچار با برخی‌ها از مسئولان علنی شد و گفته مى‌شود در جلسات اخیر اعضاى کمیته جوانان با کرانچار انتقادات تندى نسبت به عملکرد مربى کروات مطرح شده که او را تا این حد خشمگین کرده و به همین دلیل مسئولان فدراسیون درصدد انتخاب مربی دیگری هستند و یحیی گل محمدی اصلی‌ترین گزینه جانشینی است، اما این مربی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا تهران بیان کرد: درباره فصل آینده با باشگاه صحبت‌های کلی انجام دادیم و توافق‌های کلی هم انجام دادیم، اما همچنان این بحث‌ها ادامه دارد.

البته شنیده می‌شود اگر فدراسیون فوتبال منابع مالی را برای فسخ قرارداد کرانچار تامین کند، او از تیم ملی جدا می‌شود، اما زمان برگزاری جلسه تصمیم گیری به بازگشت مهدی تاج برمی گردد تا او تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.


بیشتر بخوانید:

ماندن کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران قطعی نیست

کلانی: دلایل برکناری کرانچار موجّه است/ کی‌روش به فوتبال ما لطمه زد/ خارجی بودن یک مربی نمی‌تواند دلیل بر خوب بودن او باشد

تیم ملی فوتبال امید ایران در سید ۴ انتخابی المپیک


انتهای پیام/

گل محمدی در پدیده شهر خودرو می ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار