مدافع ملی پوش تیم ماشین سازی تبریز گفت: در ۲ بازی آینده برابر تیم‌های مدعی برای شرف و آبرویمان بازی خواهیم کرد.

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با وجود اینکه بازی روز قبل را جلوی تیم سپاهان واگذار کردیم اما شرایط تیم خوب است و هیچ گونه مشکلی بابت دریافت مطالباتمان نداریم.

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه در خصوص بازی روز گذشته تیمش برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی مقابل تیم سپاهان داشتیم که در این بازی مستحق شکست نبودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

وی همچنین در خصوص اعتراض بخشی زاده مربی تیم فوتبال ماشین سازی نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان بیان کرد: چمن ورزشگاه به درستی کوتاه نشده بود و همین هم مقداری برای ما مشکل ساز شد. با تمام توان در مقابل تیم های مدعی بازی خواهیم کرد تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود و در این بازی ها برای شرف و آبرویمان بازی خواهیم کرد.

مدافع سرشناس تیم ماشین سازی همچنین گفت: ۲ بازی دیگر در خدمت تیم ماشین سازی خواهم بود و در این ۲ دیدار از جان برای نماینده تبریز مایه خواهم گذاشت. پیشنهادهایی از چند تیم اروپایی، حوزه خلیج فارس و تیم های مدعی در لیگ برتر دارم اما در حال حاضر تمرکزم را برای بازی کردن در تیم ماشین سازی می گذارم.

کنعانی زادگان در ادامه درخصوص قهرمان این فصل لیگ برتر نیز اظهار نظر کرد و گفت: ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس مدعیان قهرمانی هستند که در این بین تیم پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی محسوب می شود.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص اظهار نظر فرید بهزادی کریمی در خصوص پیروزی تیم سپاهان نیز بیان کرد: کریمی نظر خودش را بیان کرده است و من نمی توان در این باره چیزی بگویم.


بیشتر بخوانید:

خالقی فر: ماشین سازی نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ دارد

مهاجری: امیدوارم فردا روز خوب تیم داوری باشد

شکایت پرسپولیس به خاطر اظهارات بازیکن ماشین سازی


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص بازی های آینده این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار