مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:امیدوارم فردا روز خوب تیم داوری باشد تا حق به حق دار برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص بازی فردا مقابل تیم سپاهان گفت: برابر سپاهان بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما سختی کار به تیم ما انگیزه می‌دهد. درطول هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کردیم تا در برابر این تیم یک بازی خوب از خودمان به نمایش بگذاریم و از اعتبار خود دفاع کنیم، زیرا نه دغدغه‌ی سقوط داریم و نه شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و به همین دلیل به دنبال دفاع از اعتبار تیممان هستیم.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه تصریح کرد:بازی ما برابر تیم سپاهان در سرنوشت قهرمانی و کسب سهمیه آسیا برای دیگر تیم‌ها تاثیر گذار است و ما با تمام تلاش در این مسابقه به میدان خواهیم رفت.

مهاجری همچنین افزود:در بازی فردا تنها محمد اهل شاخه را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان برای حضور در این دیدار مشکلی نخواهند داشت.

وی در ادامه در خصوص عملکرد داوران در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت:از ۵ بازی گذشته در ۴ بازی از اشتباهت داوری لطمه خورده ایم و این اشتباهات در نتایج تیم ما تاثیر مستقیم گذاشت امیدوارم فردا روز خوب تیم داوری باشد تا حق به حق دار برسد.

دو تیم سپاهان و ماشین سازی فردا ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یک دیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار