تیم فوتبال پرسپولیس در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تاکنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس تهران رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رسید. کمال کامیابی نیا برای سرخپوشان و دانیال اسماعیلی فرد برای تراکتور گلزنی کردند.

شاگردان برانکو با تساوی رو در روی شاگردان جورج لیکنز، سومین تساوی پیاپی شان در لیگ برتر (ذوب آهن - سپاهان - تراکتورسازی) را بدست آوردند، اما همچنان با ۵۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و تلاش می‌کنند تا جام قهرمانی لیگ هجدهم را بالای سر ببرند.  

این تیم در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تاکنون ۳ بازی انجام داده که حاصل آن یک شکست و ۲ تساوی بوده است. شاگردان برانکو پس از شکست برابر تیم فوتبال الاهلی عربستان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و تساوی مقابل سپاهان و تراکتورسازی، اکنون باید برابر پاختاکور در تاشکند حاضر شوند.

همچنین پرسپولیس ۲  دیدار حساس دیگر نیز در لیگ برتر در اردیبهشت ماه برابر پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز خواهد داشت و اگر  ۴ امتیاز کسب کند، قهرمان لیگ هجدهم خواهد شد. پرسپولیسی‌ها در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هم باید رو در روی پاختاکور (۱۶ اردیبهشت) و السد قطر (۳۰ اردیبهشت) قرار بگیرند و کار سختی برای صعود دارند.  

درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

البته اردیبهشت بدیمن می‌تواند برای سرخپوشان شیرین به پایان برسد و پرسپولیس می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند و همچنین جواز حضور به مرحله حذفی آسیا را بدست آورد و باید دید آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟


بیشتر بخوانید: 

تراکتورسازی یک - پرسپولیس یک/ نتیجه‌ای برای رضایت تمام قرمز‌های ایران +فیلم

گل شماره ۱۱ در دقیقه ۱۱/ بیرانوند دیدار مقابل ماشین سازی را از دست داد

پرسپولیس به کانادا می رود


انتهای پیام/

پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به تساوی رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار