تیم فوتبال پرسپولیس تهران با گلزنی کامیابی نیا مقابل تراکتورسازی به تساوی یک بر یک رسید.

ماجرای شادی گل کامیابی نیا مقابل تراکتورسازی چه بود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس تهران رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رسید. کمال کامیابی نیا برای سرخپوشان و دانیال اسماعیلی فرد برای تراکتور گلزنی کرد.  

پس از گلزنی هافبک شماره ۱۱ پرسپولیس در دقیقه ۱۱، او دست‌های خود را به نشانه خوشحالی بالا برد و سپس همراه با مهدی ترابی و ... رو به دوربین اصحاب رسانه احترام نظامی گذاشت و به لوگو پرسپولیس روی پیراهن این تیم بوسه زد که سبب عصبانیت هواداران تراکتورسازی شد.

او با گلزنی رو در روی تراکتورسازان، در تقابل با تیم تبریزی ۳ گله شد و در کنار سید مهدی سیدصالحی، به بهترین گلزن تقابل این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.

با این نتیجه، پرسپولیس همچنان با ۵۸ امتیاز در صدرجدول قرار دارد و شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود. از سویی دیگر این تیم باید در ۲ بازی آینده به مصاف ماشین سازی تبریز در تهران و پارس جنوبی در جم برود که در مقابل نماینده تبریز، بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.


بیشتر بخوانید: 

تراکتورسازی یک - پرسپولیس یک/ نتیجه‌ای برای رضایت تمام قرمز‌های ایران +فیلم

گل شماره ۱۱ در دقیقه ۱۱/ بیرانوند دیدار مقابل ماشین سازی را از دست داد

پرسپولیس به کانادا می رود


انتهای پیام/

تساوی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار