مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در بازی پرسپولیس و تراکتور مسئله خاصی  وجود نداشت و بازی زیبایی هم بود.

فتاحی: در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس مسئله خاصی وجود نداشت/ سنگ‌اندازان هوادار تراکتور نبودندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پس از تساوی یک بر یک تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا باید از مسئولان تشکر کنیم که برای این بازی سنگ تمام گذاشتند. در این بازی مسئله خاصی  وجود نداشت و بازی زیبایی هم بود که ۲  گل داشت و خدا را شکر مشکل خاصی هم به وجود نیامد.

او افزود: ما ۱۰ درصد از جایگاه ورزشگاه را برای پرسپولیسی‌ها کنار گذاشته بودیم تا شاهد ایجاد درگیری بین هواداران نباشیم. باشگاه پرسپولیس خودش اعلام کرد تماشاگر سازمان یافته برای این بازی نخواهد داشت، اما به ما گفتند که هواداران خودشان برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌آیند و ما هم جایگاه را برای آن‌ها آماده کردیم، اما متأسفانه به استادیوم نیامدند و یا در این جایگاه ننشستند.

فتاحی ادامه داد: در جریان بازی فحاشی صورت گرفت که امیدواریم دیگر این موضوعات در فوتبال ما تمام شود. همه تیم‌ها برای ایران هستند و هیچ تفاوتی ندارند. هوادار واقعی سرمایه است و ما باید تلاش کنیم تا حضور آن‌ها در ورزشگاه با امنیت همراه باشد تا بتوانند هواداران با خانواده‌هایشان در ورزشگاه باشند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: درحال حاضر کسی جرأت نمی‌کند فرزندش را به ورزشگاه بیاورد. در گذشته فضای خوبی وجود داشت، اما الان فقط فحاشی رخ می‌دهد و البته در این بازی اتفاق خاصی رخ نداد، اما باز هم مقداری شاهد سنگ‌پراکنی بودیم.

فتاحی در پایان در مورد حمله‌ای که به اتوبوس پرسپولیس صورت گرفت، بیان کرد: برای حضور پرسپولیس تدابیر لازم اندیشیده شده بود. نیروی انتظامی هم اتوبوس را اسکورت می‌کرد، اما باز هم اتفاقی رخ داد. در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند که البته هواداران تراکتورسازی نبودند و باید ببینیم چه کسانی بودند. شیشه اتوبوس دوجداره است و فقط شیشه پشتی آن شکسته و از داخل هیچ مشکلی به وجود نیامده بود.


بیشتر بخوانید: 

تراکتورسازی یک - پرسپولیس یک/ نتیجه‌ای برای رضایت تمام قرمز‌های ایران +فیلم

گل شماره ۱۱ در دقیقه ۱۱/ بیرانوند دیدار مقابل ماشین سازی را از دست داد

پرسپولیس به کانادا می رود


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار