سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر نمی‌کنم قلعه نویی فصل آینده از تیم ما جدا شود چرا که از شرایط باشگاه راضی است.

فتاحی: فکر نمی کنم قلعه نویی از سپاهان جدا شود/ ما تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیمرضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت این تیم از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما در روزهای گذشته درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس صحبت کردیم و  از این به بعد تمرکزمان معطوف به بازی با ماشین سازی است.

فتاحی درباره اینکه احتمال حضور قلعه نویی در تیم استقلال برای فصل آینده گفت: قلعه نویی با ما قرارداد دارد و فکر نمی کنم فصل آینده از تیم سپاهان جدا شود چرا که از شرایط باشگاه راضی است.

او درباره حضور تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در کمیته اخلاق بیان کرد: بله تابش روز گذشته در جلسه کمیته اخلاق شرکت کرد و از نتیجه این جلسه اطلاعی ندارم تا در این باره صحبت کنم.

فتاحی درباره اینکه تیم سپاهان چقدر شانس برای قهرمانی یک کسب سهمیه آسیا دارد، گفت: ما تا روز آخر برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می جنگیم و به نتایج دیگر تیم ها کاری نداریم.

سرپرست سپاهان درباره بازی با ماشین سازی اظهار کرد: ما قصد داریم که در 3 بازی باقی مانده حداکثر امتیازات کسب کنیم به همین علت با تمام قوا به مصاف ماشین سازی می رویم تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

او درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای بازی با ماشین سازی گفت: خالد شفیعی مصدوم است و مشخص نیست به این بازی برسد یا نه! البته مابقی بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند و آماده هستند.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: لیدر پرسپولیس باعث تنش در بازی شد

خسارت زدن هواداران سپاهان به ورزشگاه آزادی

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند


انتهای پیام/

واکنش سرپرست سپاهان درباره احتمال جدایی قلعه نویی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار