امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حاضر نشد.

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جنجالی، ۲ تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

پس از پایان مسابقه، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به نشست خبری رفت امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری حاضر نشد و سعید الهویی دستیار خود را به نشست خبری فرستاد.

پس از این اتفاق خبرنگاران حاضر در سالن نشست خبری نیز تصمیم به ترک محل نشست خبری گرفتند و به مدیر رسانه‌ای سپاهان و مربی این تیم اعلام کردند حاضر به پوشش این نشست خبری نیستند.

قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در واکنش به این اعتراض‌ها گفت: قلعه‌نویی حالش مساعد نبود و تکسیرا هم اخراج شد و الهویی آمد اگر دوستان مایل هستند این مربی در خدمت شان است که خبرنگاران در واکنش به حضور این مربی نشست خبری را به نشانه اعتراض ترک کردند.

نماینده سازمان لیگ نیز پس از این اتفاق اعلام کرد امیر قلعه‌نویی از ابتدای فصل در نشست‌های خبری پیش از بازی ها در تهران حاضر نشده و باشگاه سپاهان به دلیل غیبت‌های متعدد قلعه‌نویی در نشست‌های خبری جریمه خواهد شد.


 بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

سابقه دیدار های پرسپولیس و سپاهان؛ از آب‌های مسموم تا قهرمانی با امپراطور


انتهای پیام/ 

قلعه نویی در نشست خبری بعد از باز ی با پرسپولیس حاضر نشد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۰:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا باید سید جلال با این همه خشونت کارت نمیگرفت . جز اینکه میخواهند جلوی تراکتور هم پرسپولیس را برنده کنند . چرا؟؟؟؟؟؟ همه خطای شدید سید جلال را دیدند . اما میگویند چرا قلعه نوعی و سایرین اعتراض می کنند
آخرین اخبار