غلامی گفت: جوانانی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند می‌توانند از آموزش‌های مجازی دانشگاه پیام نور بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام‌نور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور جزو دانشگاه‌هایی است که زیر نظام تدریس به صورت مجازی را در کل کشور دارد.
 
وی ادامه داد: این آموزش مجازی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند هنگام کار کردن تحصیل کنند و به همین دلیل می‌توانند در کلاس‌های مجازی این دانشگاه شرکت کنند.
 
غلامی درباره مأموریت دیگر دانشگاه پیام نور گفت: توسعه بخش آموزش هم از دیگر برنامه‌های دانشگاه پیام نور است.

دسترسی دانشجویان در داخل و خارج از کشور به آموزش مجازی

تصریح کرد: هر یک از افرادی که چه در داخل کشور و چه در خارج کشور تحصیل می‌کنند می‌توانند از آموزش مجازی پیام نور بهره‌مند شوند.
 
وی درباره دانشجویان خارجی دانشگاه پیام نور بیان کرد: برخی از دانشجویانی که در رشته‌هایی همچون ادبیات و تاریخ تحصیل می‌کنند در دانشگاه پیام نور حضور دارند و از اساتید و فضای آموزشی این آموزشگاه بهره می‌گیرند.
 
غلامی با اشاره به کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی بیان کرد: این ظرفیت خوبی برای آن دسته از دانشجویان دانشگاهی است که می‌خواهند به سمت کارآفرین شدن سوق پیدا کنند و در همین راستا امروز تفاهم‌نامه‌ای با معاونت پژوهشی وزارت علوم به امضا رسید.
 
وی یادآوری کرد: امیدواریم که از طریق این بخش بتوانیم افزایش کارآفرینی و اشتغال‌زایی بیشتر را در سطح جامعه مشاهده کنیم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام، لطفا با قید فوریت موضوع «حق انتخاب کنکور سراسری 99» رو پیگیری کنین، 26 شهریور 97 مصوبه کردند فارغ التحصیل های نظام قدیم باید در سال 99 الزاما در کنکور نظام جدید شرکت کردند، حال بعد از هفت ماه که ما هزینه کتب نظام جدید کردیم و برنامه ریزی درسی کردیم اومدن میگن به دلیل دو کنکور شدن، نظام قدیما باید اجبارا کنکور نظام قدیم بدن!

تورو امام حسین امروز ساعت 3 عصر که کمیسیون آموزش در مورد کنکور جلسه داره پیگیرش باشید، پشت گوش نندازین، ما روز و شب نداریم بخاطر استرس و بلاتکلیفی و سردرگمی، واقعا ممنون
آخرین اخبار