مارات بیکمائف مهاجم باشگاه پاختاکور ازبکستان در اندیشه آن است تا دبل خود را مقابل پرسپولیس ایران جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در حالی روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که خط دفاعی سرخپوشان بیش از هر چیز دیگری باید مراقب مهاجمان زهردار رقیب باشند.

با توجه به اینکه بازی رفت ۲ تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، تمام تمرکز خط میانی و دفاعی پرسپولیس روی گلزن باهوش پاختاکور مارات بیکمائف معطوف شده تا مانند بازی رفت دچار اشتباه دردسرساز نشوند. بیکمائف بازیکن با تجربه این تیم، در بازی رفت مقابل پرسپولیس با تیزهوشی توانست گل ارزشمندی را برای  تیمش به ثمر برساند.

اما این بازیکن ۳۳ ساله در بازی با الاهلی عربستان نیز خوش درخشید. او تگ گل پیروزی بخش تیمش را مقابل نماینده سعودی‌ها به ثمر رساند تا هم رتبه خود را در جدول گلزنان ارتقا دهد و هم اینکه خیال تیمش را از برد مهم در آن بازی راحت کند. با این حال بیکمائف مقابل السد موفق به گلزنی نشد و در نهایت تیمش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب نماینده قطری شد.فعلا این بازیکن با زدن ۲ گل برترین گلزن تیمش در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

با توجه به اینکه این بازی حکم مرگ و زندگی را برای هر ۲ تیم بخاطر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد، بنابراین هر ۲ تیم تلاش می‌کنند تا از این بازی حساس برنده بیرون بیایند. اما باید دانست این بازی در خانه پاختاکور برگزار می‌شود و آن‌ها مطمئنا از حمایت پرتعداد هواداران خود بهره‌مند خواهند شد؛ بنابراین گلزنی بیکمائف محتمل‌تر از سایر بازیکنان داخل زمین خواهد بود چرا که او نسبت به سایر بازیکنان انگیزه بالایی برای دبل کردن مقابل پرسپولیس دارد.

نکته قابل توجه این بازی غیبت شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس ایران، به دلیل محرومیت خواهد بود؛ بنابراین وظیفه یار جانشین او، محسن ربیع خواه سنگین‌تر از گذشته خواهد شد. ربیع خواه بازیکن مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است که در اکثر پست‌ها توانایی بازی کردن دارد و هماهنگی او با سید جلال حسینی نسبت به سایر بازیکنان در بازی‌های آسیایی و لیگ برتر کشور محسوس است.

باید دید بیکمائف می‌تواند از سد مدافعان مستحکم پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، محمد نادری و مهدی شیری بگذرد و تیمش را صاحب گل کند یا خیر.

تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان روز دوشنبه در ورزشگاه مرکزی پاختاکور به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این دیدار شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

برانکو: حیف که مقابل تراکتور پیروز نشدیم/ دیدار سختی مقابل پاختاکور داریم/ من هم می توانم با باشگاه های دیگر مذاکره کنم

پرسپولیس شنبه به ازبکستان می رود

حضور بودیمیر در تمرینات گروهی پرسپولیس و تشویق بازیکنان


انتهای پیام/

شانس بیکمائف برای دبل کردن مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار