بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: خدا را شکر برابر ماشین سازی پیروز شدیم و ۳ امتیاز حساس این بازی را بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مسلمان بازیکن سپاهان درباره پیروزی برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم این بازی را پیروز شویم و از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم خود را حمایت کردند. ۳ امتیاز حساس را بدست آوردیم.

او درباره داوری این بازی گفت: داوری خوب بود و مشکلی در این بازی از لحاظ داوری وجود نداشت.

مسلمان درباره اینکه سپاهان چقدر شانس برای قهرمانی دارد، گفت: به هر حال فوتبال است و هزاران اتفاق رخ می‌دهد. ۲ هفته مانده است و فکر می‌کنم پرسپولیس باید هر ۲ بازی خود را پیروز شود و ما هم شانس قهرمانی داریم و همه تلاش خود را می‌کنیم که قهرمان شویم و اگر نشد سعی می‌کنیم که سهمیه آسیا را بدست آوریم.

او درباره اینکه بازی با پدیده مشهد را چطور می‌بیند، گفت: سخت‌ترین بازی ما با پدیده است و این دیدار یکی از فینال‌های هفته آخر محسوب می‌شود، چون پدیده تیم خوب و منسجمی است و یک بازی خیلی سخت مقابل این تیم داریم.

مسلمان درباره اینکه برا‌ی فصل بعد با او صحبتی شده است و پیشنهاد از سایر تیم‌ها دارد یا نه، گفت: قرارداد من تا آخر فصل است و با من صحبتی نکردند. به هر حال باید فصل تمام شود تا ببینم چکار کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه جایگاه سپاهان در آینده این تیم تاثیرگذار است، گفت: ما همه تلاش خود را می‌کنیم که قهرمان شویم و اگر قهرمان نشدیم جام حذفی را پیش رو داریم و اگر نتوانستیم در حذفی هم قهرمان شویم سهمیه آسیا را کسب می‌کنیم. این تیم فصل پیش رتبه خوبی نداشت، اما امسال سهمیه آسیا را گرفته و این پیشرفت خوبی است.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: لیدر پرسپولیس باعث تنش در بازی شد

خسارت زدن هواداران سپاهان به ورزشگاه آزادی

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند


انتهای پیام/ 

اظهارات مسلمان درباره پیروزی برابر ماشین سازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار