مسئول موکب دزفول گفت: ماموریت این موکب با پخت ۳۰۰ هزار غذا برای سیل زدگان استان‌های خوزستان و لرستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،سیدعزت الله پژوهیده، مسئول موکب بزرگ دزفول بیان داشت: پس از ۳۴ روز، فعالیت جهادی موکب حسینی دزفول که در مصلی امام علی (ع) شهرستان به پخت غذا و نان در ۳ وعده برای سیل زدگان مشغول بود پایان یافت.

وی افزود: خادمان حسینی مواکب اربعین دزفول با فعال کردن واحد آشپزخانه و واحد نانوایی سیار در دزفول، و ۲ واحد آشپزخانه سیار در مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه و گوریه شوشتر، به فعالیت پرداخته و روز گذشته به دلیل نیاز نداشتن و بازگشت سیل زدگان به منازل، پایان مأموریت جهادی خادمان حسینی اعلام شد.

پژو هیده کرد: حدود ۲۱۰ هزار پرس غذا در آشپزخانه مرکزی مستقر در محل مصلی جمعه دزفول برای توزیع بین سیل‌زدگان روستا‌های شوش و پلدختر، حدود ۷۰ هزار پرس غذا در آشپزخانه مستقر در حمیدیه و ۱۰ هزار پرس غذا در آشپزخانه مستقر در گوریه شوشتر پخت شد که در این راستا از تمام خیرین و مردم نوع‌دوست سراسر دزفول که در تهیه مواد غذایی به موکب مردمی کمک کردند تقدیر به عمل می‌آوریم.

پژوهیده اضافه کرد: ۵ جهیزیه نیز به همت مردم و خیران شهرستان تهیه و به مناطق سیل زده اهدا شد و همچنین مواد غذایی، مواد بهداشتی، البسه و آرد باقی مانده طی یک کاروان از در مصلی نمازجمعه دزفول به مناطق سیل زده شوش ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/م

پخت غذا برای سیل زدگان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.