مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: ۳۴۵ میلیون و ۹۲۵ هزار سهم در تالار بورس استان فارس معامله شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بیان کرد: در معاملات این هفته بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۳۴۵ میلیون و ۹۵۲ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۹۲۲ میلیارد ریال مبادله شد که ۴۹ درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۴۰۴ شرکت است، افزود: در دوره مورد نظر در مجموع برای ۵۴۷ نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های ایران خودرو،گروه صنایع کاغذ پارس و ذوب آهن اصفهان با بیشترین تقاضا برای خرید سهام شرکت‌های بانک صادرات، سرمایه‌گذاری خوارزمی و بانک تجارت با بیشترین تقاضای فروش مواجه بوده اند.

ترابیان ادامه داد: سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت و بانک اقتصاد نوین بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، کارخانجات مخابراتی ایران و صنایع و معادن احیا سپاهان بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص داده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به اینکه شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۱۶ هزار و سیصد و ۳۳ واحد افزایش به عدد ۲۲۰ هزار و ۱۰۹ رسیده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ت

معامله سهام در تالار بورس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار