وزیر امور خارجه انگلیس در سفر به کنیا ضمن سخنرانی درباره مسائل مختلف اعلام کرد کشورش باید با یک توافق از اتحادیه اروپا خارج شود.

جرمی هانت: به نفع انگلیس است که با توافق از اتحادیه اروپا خارج شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد انگلیس باید با یک توافق از اتحادیه اروپا خارج شود.

هانت در سفر به کنیا، در نایروبی گفت: مردم به حزب کارگر انگلیس رای نخواهند داد. البته احزاب کارگر و محافظه کار بیش از هشتاد درصد آرا را در انتخابات عمومی گذشته در انگلیس کسب کردند. هر دو حزب به دنبال عمل به تعهدات خود بر اساس همه‌پرسی برکسیت هستند و ما تاکنون در عمل به تعهدات خودناکام بوده‌ایم. مردم خواهان احترام به آرای خود هستند. در رابطه با موضوع گاوین ویلیامسون Gavin Williamson (وزیر دفاع پیشین انگلیس) نخست‌وزیر اعلام کرده است که این موضوع دیگر خاتمه یافته است.

وی افزود: اول از همه باید بگویم که من از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا حمایت نمی‌کنم. به نظرم این به نفع انگلیس است که با توافق از اتحادیه اروپا خارج شود. اگر این موضوع روی ندهد آنگاه خروج بدون توافق تنها گزینه پیش رو خواهد بود. عمل به نتیجه آرای همه پرسی از لحاظ دموکراتیک موضوع بسیار بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار