بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ماشین سازی تاکنون به سختی امتیاز از دست داده است و  پیروزی برابر این تیم به راحتی امکان پذیر نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن سپاهان درباره پیروزی برابر تیم ماشین سازی و تقابلش با تیم سابقش اظهار کرد: ما می‌دانستیم که بازی سختی برابر ماشین سازی داریم و به مهاجری تبریک می‌گویم که تیم خوبی دارد. ماشین سازی به سختی امتیاز از دست داده است و پیروزی برابر این تیم تبریزی به راحتی امکان پذیر نبود. همچنین به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم و تمرکز کافی داشتیم و هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند یک بازی خوب و لذت بخشی را تماشا کردند.

کیانی درباره اختلاف ۳ امتیازی با پرسپولیس، گفت: صددرصد ما حسرت می‌خوریم، اما گذشته دیگر به پایان رسیده است و ما ۲ بازی حساس داریم که برایمان فینال محسوب می‌شود. همچنین از یک لحاظ بدشانس هم بودیم و اگر توپ هایمان گل می‌شد اکنون جایگاهمان بهتر بود، اما با همه وجود بازی کردیم تا دل هواداران را شاد کنیم. اگر بتوانیم ۲ بازی پایانی را پیروز شویم و پرسپولیس امتیاز از دست بدهد در آن صورت ما قهرمان می‌شویم.

بازیکن سپاهان درباره اینکه سال آینده در این تیم اصفهانی می‌ماند یا هنوز تصمیمی نگرفته است، خاطر نشان کرد: من هنوز تصمیم نگرفتم و همیشه قراردادم یک ساله است و آخر فصل تصمیم می‌گیرم. ما ۴ بازی دیگر داریم و امیدوارم بتوانیم پرسپولیس در جام حذفی شکست بدهیم و بعد از آن درباره آینده ام تصمیم می‌گیرم.


بیشتر بخوانید: 

سپاهان ۲ - ماشین‌سازی صفر/ قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت

قلعه‌نویی: موقعیت سوزی معضل تیم سپاهان است

قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت


انتهای پیام/ 

اظهارات کیانی درباره پیروزی برابر ماشین سازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار