سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: با ۹ بازیکن جوان بازی کردیم و از نتیجه راضی هستم.

از نتیجه راضی هستمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار با پارس‌جنوبی افزود: در مورد مسائل فنی بازی کیفیت چمن طوری نبود که بتوانیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی مستقیم کردیم، گل اول ما جریان بازی را عوض کرد. به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و گل دوم‌مان را روی باهوشی بازیکن جوان‌مان به ثمر رساندیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان  تصریح کرد: دلیل اصلی برد امروز ما نیمکت تیم ما بود. ما دو بازیکن خوبمان وحید محمدزاده و مسعود ابراهیم‌زاده را روی نیمکت نگه داشتیم، این دو بازیکن انرژی خوبی به جوانان ما دادند. اتحاد و دوستی ما نشأت گرفته از حوزه فکری آقای آذری است.

منصوریان بیان کرد: تیم تارتار تیم سخت بباز و خیلی منسجم و فیزیکی است. این یک سورپرایز بود که سال اول به لیگ برتر آمدند و آسانسوری به دسته اول برنگشتند.

وی  درباره صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر گفت: شاهین بوشهر به عنوان نماینده دوم استان قدمت‌دار است. در استان بوشهر فوتبال خیلی جاندار است و فکر می‌کنم یک دربی به وجود بیاید. یک مقدار امکانات شهر را باید بیشتر کنند تا مجبور نشویم در عسلویه بمانیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره برکناری علی دایی از سرمربیگری سایپا عنوان کرد: من اصولا نباید این سوال را جواب بدهم. ما مشابه علی دایی در فوتبال‌مان نداریم. هر کجای آسیا که برویم اسم فوتبال ایران بیاید علی دایی را می‌شناسند و در AFC و فیفا کرسی دارد.

منصوریان گفت: دایی آدم قابل عرضه‌ای در فوتبال ما در فیفا است و هر اتفاقی در فیفا بیفتد علی دایی را دعوت می‌کنند. من کنار او بودم و به تیم‌های کوچک و بزرگ گل زده است. بالای ۷۰-۸۰ بخیه در صورتش دارد و فکر می‌کنم شأن او حفظ نشد.

وی افزود: اگر علی دایی را به عنوان سمبل بشکنیم نسل من و بعد از من چگونه فکر می‌کنند؟ من فکر می‌کنم احترام دایی را نگه نداشتند، خودش اعلام کرد که من پول نمی‌خواهم فقط پول بچه‌ها را بدهید.

سرمربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: همان بلایی که سر من در نفت آمد سر علی دایی هم آمد. فوتبال ما دچار یک مشکل اساسی است و همیشه شما نگاه کنید بین مدیرعامل، مربی و بازیکنان همیشه یک وضعیت اقتصادی ناپایداری است که شما را به نقطه‌ای می‌رساند که نمی‌توانید از علی دایی توقع داشته باشید سکوت کند. وقتی عصبانی هم می‌شود عصبانی شده است دیگر؛ او علی دایی است.

انتهای پیام/م

با ۹ بازیکن جوان بازی کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.