شرکت گوگل برای جلوگیری از زشت شدن طراحی گوشی‌های جدید خود، سه تیم را برای طراحی ظاهری آن‌ها معین کرده است.

سه تیم مستقل روی طراحی گوشی‌های پیکسل کار می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو گوشی پرچمدار گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL از نظر طراحی ظاهری برای کاربران خود چندان خوشایند نبودند. مدل معمولی این گوشی دارای لبه‌های مشکی بسیار ضخیم از بالا و پایین خود بودند که آن‌ها را قدیمی نشان می‌داد، در حالی که Pixel 3 XL دارای یک ناچ بود و داشتن بریدگی توسط بسیاری از منتقدان بد دیده شد. با توجه به انتقادهای شدید از دو پرچمدار گوگل، این شرکت اعلام کرده است که Pixel 3 نسبت به سری گوشی‌های Pixel 2 محبوبیت کمتری دارد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا طراحی این گوشی‌ها به طور مستقیم روی فروش آن تأثیر گذاشته یا خیر اما با امید به اجتناب از هرگونه نقص در طراحی گوشی‌، گوگل اقدام جدیدی را برای خط تولید خود انجام داده است.

سه تیم مستقل روی طراحی گوشی‌های پیکسل کار می‌کنند

بر اساس اخبار جدیدی که از شرکت گوگل به گوش می‌رسد، این شرکت بزرگ سه تیم مستقل درست کرده است تا به صورت جداگانه روی طراحی ظاهری پرچمدار گوگل کار کنند و مسئولان بهترین طراحی را برای گوشی آینده خود انتخاب کنند. هر کدام از این تیم‌ها به صورت مستقل از یکدیگر و بدون هیچگونه تماس با هم، مشغول به طراحی گوشی جدید گوگل هستند و به صورت رقابتی با یکدیگر کار خود را پیش می‌برند و گوگل بهترین طراحی را که برای دستگاه‌های آینده خود در نظر دارد، از میان آن‌ها انتخاب خواهد کرد. همانگونه که مشخص است، هدف از این حس رقابت، جلوگیری از تولید یک گوشی با ظاهری زشت است تا مشتریان این شرکت دوباره بتوانند از گوشی‌های پیکسل استفاده کنند. البته، این خبر در حد شایعه است اما گوگل پیش از این هم به فکر طراحی توسط تیم‌های مختلف بوده است.

سه تیم مستقل روی طراحی گوشی‌های پیکسل کار می‌کنند

با توجه به این شرایط، به نظر می‌رسد که گوگل Pixel 4 از طراحی این تیم‌ها محروم باشد، چرا که این گوشی در سال جاری باید معرفی شود و تا به حال طراحی این گوشی نهایی شده است و مراحل پیش از تولید انبوه خود را می‌گذراند و گوگل به دنبال تغییرات عمده در یک طرح انتخاب شده نیست. در عوض، تیم‌های طراحی ظاهر گوشی‌های گوگل با همرقابت خواهند کرد تا بتوانند طرح مورد نظر خود را برای گوشی‌های سال ۲۰۲۰ گوگل و آنچه که بعد از Pixel 4 به بازار خواهد آمد، تثبیت کنند.

سه تیم مستقل روی طراحی گوشی‌های پیکسل کار می‌کنند

تابستان گذشته تیم طراحی شرکت HTC برای گوشی‌های پرچمدار گوگل طراح‌هایی را ریخته بود اما به نظر می‌آید که این طراحی‌ها به طور کامل کنار گذاشته شده باشند. در عوض، این طراحی‌ها می‌توانند برای پرچمدارانی که بعد از این خواهیم دید مخصوصا Pixel 4 یک پایه و اساس باشند. گفته می‌شود گوشی جدید گوگل قرار است دارای یک پردازنده به روز Qualcomm باشد. علاوه بر این، یک دوربین دوگانه برای پشت این گوشی در نظر گرفته شده است و در کنار آن‌ها هم اسپیکر استریو و فناوری تشخیص چهره سه بعدی هم روی آن کار گذاشته خواهد شد. گفته می‌شود، روی گوشی پرچمداری که گوگل امسال معرفی خواهد کرد، نسل جدید واقعیت مجازی کار گذاشته خواهد شد اما هیچ دکمه فیزیکی روی آن قرار نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: اطلاعات گوشی‌های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

کار سه تیم مستقل روی طراحی نسل جدید Pixel گوگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار