کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۳۰۰ مسجد در استان غبارروبی شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا قبادپور کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص آماده سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان گفت : برای آماده سازی مساجد طی ماه مبارک رمضان از بیش از ۱۳۰۰ مسجد موجود در استان کرمانشاه حدود ۱۳۰۰ مسجد مورد غبار روبی قرار گرفت.

وی گفت : هفته گذشته نیز طی مراسم نمادینی مسجد بقیه الله کارمندان با حضور مسئولین، روحانیون و مردم غبار روبی و آماده سازی شد.

کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از بیش از ۱۳۰۰ مسجد استان حدود ۱۱۰ مسجد در کرمانشاه قرار دارد و مابقی نیز در شهرستان‌ها و روستاهای استان واقع شده‌اند.

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مساجد استان عنوان کرد: حدود ۱۰۰۰ مسجد در استان تمام وعده‌های نماز را در روز طی ماه مبارک رمضان برگزار خواهند کرد.

قبادپور افزود: در حدود ۱۰۰۰ مسجد مذکور روحانی ثابت داریم و در طول سال حداقل یک وعده نماز را در روز برپا می‌کنند و ماه مبارک رمضان تمام وعده‌های نماز را برپا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طی ماه مبارک رمضان مبلغانی برای برپایی نماز، تبلیغ و سخنرانی به مساجد مناطق دور افتاده نیز اعزام می‌شوند.

کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل مساجد استان کرمانشاه برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امیدواریم که مردم نیز استقبال خوبی داشته باشند.

قبادپور همچنین از برگزاری سخنرانی‌های مذهبی و مراسم‌های مختلف در مساجد استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

آماده سازی مساجد طی ماه مبارک رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.